mandag den 19. november 2012

Alt er nyt

... og spændende/skræmmende. Nu bor jeg jo i København og ja, vi har ikke lavet såååå ufattelig meget endnu, andet end at rydde op og få ting på plads og vi har det rigtig godt. Dog kom jeg hjem i fredags til en syg mand, så der blev ikke lavet så meget, men så hyggede vi bare foran fjernsynet... 

I går var jeg til samtale hos nogle forældre, for at passe deres barn. Det er noget børnepasning fordi der ikke er så mange vuggestuer herovre. Men jeg kunne ikke helt træffe en beslutning endnu da jeg også skal til en samtale i morgen. Meeeen jeg kunne finde ud på Østerport helt alene, selvom metroen ikke gik og det hele var kaos og busserne var fyldte og min puls steg. Men jeg kunne!!! (Jeg er ikke så glad for at gå alene nye steder, må jeg indrømme, men jeg skal lære det!)

Godt nok har jeg alt hvad hjertet kan begære, i øjeblikket. Men i fremtiden (måske om en måned) ønsker jeg mig virkelig sådan en her : 


Hvis jeg en dag får sådan en hund, så dør jeg af lykke og glæde! Jeg elsker mops! Og vil helst have en i denne fawn farve. Men Martin siger nej :( Fordi de har så mange skavanker, men altså det er den mest perfekte hund til en lejlighed og så er den bare så søøøøøøød <3 
Godt nok har jeg fuglene som jeg elsker, men det er ikke helt det samme som en hund... 
Jeg ved endda hvad den skal hedde, hvis jeg en dag får en... 


Jeg ville gerne oploade nye billeder af lejligheden, men det er ikke lige til at overskue i øjeblikket da der stadig står en helveds masse flyttekasser i øjeblikket. Men jeg kan sige så meget at jeg har lavet mad i køkkenet og jeg er blevet ret glad for gaskomfur, det går ret meget hurtigere.. 
Og så har vi fået sengen ind på det lille værelse og Martin har fået sit computerbord op og computer sat til (jeg har aldrig set ham gladere) så jeg har ikke set ham meget i aften, men så kunne jeg se Nak & Æd som jeg elsker og som Martin hader... Selvom programmet ikke lige er mad efter min smag, altså ikke noget man selv vil gå i gang med at lave, så er det primitive liv ret så spændende. 

Alt er stadig meget nyt, og jeg har meget jeg skal vende mig til, især det at være langt væk fra mine forældre, da jeg lige har boet med dem i en uge, kan godt være lidt svært. Men dette er et nyt liv og det bliver fantastisk :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar