søndag den 11. november 2012

Pludselig i hus

Ja, i denne uge bor jeg hos mine forældre i deres hus, laaangt væk fra København, faktisk langt væk fra noget. Hvor jeg er vokset op. Og det er faktisk rigtig hyggeligt, men jeg vil da hellere være i København hos min mand. 
I morgen har jeg sidste dag på arbejdet, det bliver helt mærkeligt for jeg har alligevel været derude i 4 måneder, jeg kommer til at savne det. Men jeg glæder mig også til at begynde på noget nyt. Jeg vil udnytte at der er så mange muligheder i København. Jeg vil prøve at søge ind på skuespillerskolen, som jeg længe har drømt om, bare for at prøve, jeg vil gå på opdagelse i byen alene og finde spændende butikker (selvom jeg hader at gå steder jeg ikke kender), jeg vil hygge med min mand og lave flere ting med ham <3 

Trods jeg var bange for at at mine fugle ikke synes det var fedt, at skulle flytte hjem til mine forældre. Fugle kan jo godt få stress over nye steder osv. Men det går overraskende godt og de hygger sig. Jeg glæder mig sindsygt til at få dem over til København. Hvilket nok bliver på fredag <3 

Igår brugte jeg næsten hele dagen på at gøre min gamle lejlighed ren, virkelig ren. Det er voldsomt så beskidt det kan blive. Jeg har ikke været den bedste til at gøre rent i dybden. Og her skulle virkelig gøres rent, inde i alle de små kroge i vinduerne, hvor man aldrig sætter en finger eller tanker. Så der var lækkert. Mmmh,. Det tog cirka 5 timer, så jeg var godt smadre igår da jeg kom hjem til mine forældre igen. 

Jeg tog ét billede af lejligheden sidst jeg var der, men det hele var totalt kaos fordi vi ikke har fået tingene på plads endnu. Men den er smuk.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar