søndag den 4. november 2012

Snart hjemme

Hej læser og mig og dig og mig igen i fremtiden.. 



Dette er mit første blog indlæg, og jeg har nok lidt valgt at skrive idag, fordi det er min sidste dag i min lejlighed, (selvom jeg skal tilbage igen og gøre rent, male ect). Ja, jeg skal også tilbage for at arbejde lidt. 
D. 16. bor jeg fast i København.. 

Jeg synes ikke det bare lige er sådan nemt, som det lyder, selvom jeg glæder mig sindsygt og har sommerfugle i maven og alt muligt. Jeg skal sige farvel til mine forældre, selvfølgelig ikke for evigt, men altså det er jo ikke bare lige at besøge mine forældre, eller min bror for den sags skyld :( Pyh. 

Men... Du godeste hvor jeg bare glæder mig så utroligt meget til at starte en hverdag op med Martin. Det bliver så dejligt. Der er mange små ting jeg glæder mig til, det er faktisk ret dejligt. 

- At gå til forskellige jobsamtaler + at få et job 
- Begynde i fitness, og nogle holdsports
- Lave mad til når Martin kommer hjem <3
- Indrette lejligheden.... 

I morgen kommer flyttemændene og henter hele mit liv faktisk. Jeg har virkelig formået at samle rigtig meget skrammel sammen på de 3 år jeg har boet her. Rigtig flot skrammel. Men også en del skrammel som jeg bare smed ud. Btw min vicevært kommer til at dræbe mig fordi jeg ikke har sorteret mit affald, men smidt det hele i én container... ups. :) 

På de 3 år i min lejlihed har jeg:

- Haft 2 marsvin og en hamster
- Haft akvarie og en masse fisk
- Haft 2 fugle (som jeg så stadig har)

Mere kan jeg faktisk ikke huske udover at jeg ikke har holdt så mane fester som jeg burde, men har holdt 2 nytårsaftner, hvor den ene var første gang Martin og jeg kyssede hinanden <3 (Bortset fra dengang på Roskilde festival i 2007) 

Jeg vil nu prøve at sove lidt inden det hele bliver aaaaalt for spændende inden de flyttemænd kommer og i morgen bliver fantastisk... 


Min gamle lejlighed: 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar